Thursday, March 25, 2010

Khidmat Masyarakat_Parit Khalid

Salam semua...daH lama x buat coretan kat blog nie..Maklumlah Bz_Awek la katakan...huhu. So,kali nie ni nak conteng ttg program"Memasyarakatkan Mahasiswa"yg dianjurkan oleh Khidmat masyarakat Sek.3 ,Uthm...yg mana aku pown salah sowg ahli lelap kat dlm kelab 2.....:P


Nie gambar Makcik2 A.K.A Kakak 2 Sukarelawan yg bertungkus lumus menyiap semua persediaan kami termasuklah "mengeyangkan"perut kami sepanjang kat sana..


Nie semua barisan kakak fasi yg bertauliah tau....x g krusus mana 2 pown...bukan senang de nak layan karenah adik 2 kat parit Khalid 2...mcm 2..


Amboi seronok akak baju pink 2 jadi fasi ek....tahape yg geli hati pown x tau

nie da BlackrOSE PUNYA kump plak...mcm mana semua blh in da black pown x tau...hehe


Tgk nie kawan aku yg sentiasa Hapie"diha"....Sonok gler dia dapat men sukan 2... ermm..diha 2



fuh ...penat gler...yg kat sebelah 2 ape keadaan pown sentiasa poyo jer..teruskan



nie ape plak nie...layan jela.....


No comments:

Post a Comment